Кафедра методики
навчання мов і літератури
База даних програм тематичних спецкурсів
|
|
Назва спецкурсу
|
Мета
спецкурсу
|
Для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів
|
|
“Організація самостійної роботи учнів на основі
використання тестових технологій”
|
формування
методологічної та теоретичної компетентності педагогічних працівників із
питань організації самостійної роботи учнів на основі впровадження тестових
технологій, педагогічного оцінювання, реалізації завдань компетентнісного
підходу при викладанні навчальних предметів
|
«Культура мовлення. Ділова українська мова»
|
дотримання мовцями усталених норм усної і писемної форми літературної
мови; цілеспрямоване використання виражальних засобів мови залежно від стиля,
жанру, типу мовлення
|
Для педагогічних працівників позашкільних, дошкільних і загальноосвітніх
навчальних закладів
|
|
«Формування медіаграмотності педагогів»
|
підготовка медіаграмотних
педагогів шляхом формування у них знань і умінь з основ медіаосвіти,
медіапедагогіки та аудіовізуальної грамотності
|
Для вчителів, які викладають філологічні дисципліни
|
|
«Використання інформаційно-комунікаційних
технологій учителем філологічних дисциплін у професійній діяльності»
|
науково-методична та практична підготовка
вчителів філологічних дисциплін регіону до раціонального використання
інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності.
|
«Хмарні технології
в системі роботи вчителя-філолога»
|
науково-методична та
практична підготовка вчителів
філологічних дисциплін до організації спільної навчальної діяльності
учасників освітнього процесу в мережі Інтернет, «у хмарі».
|
Для вчителів іноземної мови
|
|
«Ігротехнічна компетентність учителя іноземної
мови (впровадження в навчальний процес дидактичних ігор - маніпулятивів)»
|
ознайомлення вчителів
іноземних мов з комплексом ігротехнічних знань і умінь, що складають «діяльнісну
спрямованість компетентності»
|
«Інноваційні підходи до педагогічної підтримки
школярів у зарубіжній педагогіці»
|
розвиток професійної
компетентності вчителів іноземної мови шляхом запровадження у власну
педагогічну практику елементів організації процесу навчання за кордоном, а
також організації оцінювання та контролю якості освіти школярів; сприяння
прагненню до самоосвіти та саморозвитку в галузі
окресленої проблеми
|
«Розмовна англійська мова мова»
|
оновлення, удосконалення, поглиблення професійної
підготовки вчителя з урахуванням пріоритетів державної політики в розвитку
освіти, сучасних досягнень науки, педагогічної теорії, перспективних моделей
педагогічного досвіду, що сприятиме
підвищенню рівня професійної компетентності вчителів англійської мови.
|
«Особливості викладання іноземної мови в
початковій школі»
|
підвищення рівня підготовки вчителів, формування
їхньої професійної компетентності щодо викладання іноземної мови в початковій
школі.
|
«Підготовка випускників ЗНЗ до складання
зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови»
|
підвищення рівня підготовки вчителів, формування їх
професійної компетентності відповідно до вимог, визначених чинною Програмою
зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови
|
«Авторські методики навчання іноземних мов»
|
ознайомлення слухачів з різноманітними авторськими
методиками навчання іноземної мови, розвиток професійної компетентності
вчителів шляхом запровадження у власну педагогічну практику елементів
організації процесу навчання за авторськими методиками; сприяння прагненню до
самоосвіти та саморозвитку в галузі окресленої проблеми
|
Спецкурси
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар