Спецкурси

Кафедра методики
навчання мов і літератури
База даних  програм тематичних спецкурсів






Назва спецкурсу
Мета спецкурсу
Для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів
“Організація самостійної роботи учнів на основі використання тестових технологій”

 формування методологічної та теоретичної компетентності педагогічних працівників із питань організації самостійної роботи учнів на основі впровадження тестових технологій, педагогічного оцінювання, реалізації завдань компетентнісного підходу при викладанні навчальних предметів
«Культура мовлення. Ділова українська мова»

дотримання мовцями усталених норм усної і писемної форми літературної мови; цілеспрямоване використання виражальних засобів мови залежно від стиля, жанру, типу мовлення
Для педагогічних працівників позашкільних, дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів
«Формування медіаграмотності педагогів»

підготовка медіаграмотних педагогів шляхом формування у них знань і умінь з основ медіаосвіти, медіапедагогіки та аудіовізуальної грамотності
Для вчителів, які викладають філологічні дисципліни
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій учителем філологічних дисциплін у професійній діяльності»
науково-методична та практична підготовка вчителів філологічних дисциплін регіону до раціонального використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності.
«Хмарні технології в системі роботи вчителя-філолога»

науково-методична та практична підготовка вчителів філологічних дисциплін до організації спільної навчальної діяльності учасників освітнього процесу в мережі Інтернет, «у хмарі».

Для вчителів іноземної мови
«Ігротехнічна компетентність учителя іноземної мови (впровадження в навчальний процес дидактичних ігор - маніпулятивів)»
ознайомлення вчителів іноземних мов з комплексом ігротехнічних знань і умінь, що складають «діяльнісну спрямованість компетентності»
«Інноваційні підходи до педагогічної підтримки школярів у зарубіжній педагогіці»

розвиток професійної компетентності вчителів іноземної мови шляхом запровадження у власну педагогічну практику елементів організації процесу навчання за кордоном, а також організації оцінювання та контролю якості освіти школярів; сприяння прагненню до самоосвіти та саморозвитку в галузі
окресленої проблеми
«Розмовна англійська мова  мова»

оновлення, удосконалення, поглиблення професійної підготовки вчителя з урахуванням пріоритетів державної політики в розвитку освіти, сучасних досягнень науки, педагогічної теорії, перспективних моделей педагогічного досвіду,  що сприятиме підвищенню рівня професійної компетентності вчителів англійської мови.
«Особливості викладання іноземної мови в початковій школі»
підвищення рівня підготовки вчителів, формування їхньої професійної компетентності щодо викладання іноземної мови в початковій школі.
«Підготовка випускників ЗНЗ до складання зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови»
підвищення рівня підготовки вчителів, формування їх професійної компетентності відповідно до вимог, визначених чинною Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови
«Авторські методики навчання іноземних мов»

ознайомлення слухачів з різноманітними авторськими методиками навчання іноземної мови, розвиток професійної компетентності вчителів шляхом запровадження у власну педагогічну практику елементів організації процесу навчання за авторськими методиками; сприяння прагненню до самоосвіти та саморозвитку в галузі окресленої проблеми

Немає коментарів:

Дописати коментар